Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.540
6.590
113

It's called the IM L6, is Chinese, costs £36,300 promises a range of 621 miles and recharges at a power of 400 kW.​

 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.540
6.590
113
Skoda je relativen pojem…zemlja bo prezivela, ti pa ne nujno, ce bos vsak dan vdihaval pline iz icekov
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.068
1.471
113
39
Mislim da to, da Kitajci preplavijo EU (ali svet) in da je "naša" avto industrija zaspala, nebo ravno tako.
Eno nas je par komadov po forumih, ko gledamo dosege, porabe, specifikacije na papirju.. Realnost pa je, da vecina ljudi, če gre na EV, se vpraša, kaj nudi znamka, ki sem jo imel do zdaj.
Pri nas v službi še nihče ni slisal za MG, kaj šele kaj bolj eksotičnega.
Bmw, VW, Renault, Ford... To je to :)

Po drugi strani pa kitajci sploh niso poceni in dodelani.
 

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
918
941
93
Avto biznis, ni enostaven biznis. Kapitalski vložki so enormni. Če se nekaj izkaže kot slabo, so posledično tudi finančne izgube enormne.
Kitajsko čaka ena velika konsolidacija avto industrije. Iz 72 firm z 5629 znamkami, na max 5 večjih podjetij, z morda vse skupaj 15 znamkami.
Tako, da najprej mora prit eno veliko mesarsko klanje, ki se že počasi dogaja tam.
Preživelih 5 firm, pa bo morda zbralo dovolj kapitala in obsega prodaje, da se bo lahko šlo zanesljivo ekspanzijo tudi v tujino.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in corsol

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.540
6.590
113
Pri EV sicer ni neke jake filozofije, tehnologija pogona je enostvana, baterijskih proizvajalcev je le nekaj…opravka z ganarcijami je sila malo
 
  • Haha
Reactions: trance0

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
918
941
93
Ja, ko imaš opravka z zrelimi firmami, na tem področju je tako.
Pri nezrelih je pa kar nekaj problemov. Da ne omenjam najhujšega problema - spontanih požarov.
Pri Kitajcih je pa 80% zadev fejk. Fejk specifikacije, fejk varnostni certifikati, fejk garancije. In to tlačijo v avtomobile tam. In če gori, no one cares, ni vpoklica. Ali pa ko ga želiš izvest, ugotoviš, da firme, ki je baterijo proizvedla, ni več. Direktor pa pobral denar in pobegnil na neke odročne otoke že pol leta nazaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
918
941
93
Komunistična partija se trenutno odloča, da firm z milijardnimi izgubami, več ne rešuje.
Objokane investitorje in kupce, pa ne objavlja na medijih. Če se jih preveč javi in začno demonstrirat, jih pa zapeljejo malo na hladno, dokler se ne "pomirijo".

Na Zahodu je pa seveda drugače. Tudi toleranca do zajebov je nižja. In tudi oni Xiaomi SU7 narejen za export na Zahod ne bo mogel biti več poceni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in NekdoK